رونمایی شرکت اچ‌تی‌سی از جدیدترین مدل عینک هوشمند

ترکیبی از طراحی چشم‌نواز، دوربین هوشمند و صدای فراگیر، محصول جدید اچ‌تی‌سی را به یکی از جذاب‌ترین گجت‌های پوشیدنی سال تبدیل کرده است.

به گزارش تجارت ایده‌آل، اچ‌تی‌سی با معرفی عینک هوشمند Vive Eagle به بازار پوشیدنی‌ها بازگشته است. این محصول با طراحی سبک و مدرن، دوربین فوق‌عریض مجهز به هوش مصنوعی و فرمان‌های صوتی عرضه می‌شود و رقیبی برای عینک‌های Ray-Ban متا است.

جذاب و چشم‌نواز با هوش مصنوعی پیشرفته

موفقیت غیرمنتظره‌ی عینک‌های هوشمند متا نشان داد که این بازار ظرفیت بالایی دارد. اچ‌تی‌سی با بهره‌گیری از همان فرمول موفق، محصولی با وزن فقط ۴۹ گرم ساخته که تمام فناوری‌های پیشرفته را در فریمی مینیمال جا داده است.

Vive Eagle به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز است که با پلتفرم‌هایی مانند OpenAI و جمنای سازگاری دارد. کاربران می‌توانند با فرمان صوتی عکس بگیرند، یادداشت بردارند، یادآور ثبت کنند و از خدمات ترجمه‌ی زنده به ۱۳ زبان بهره ببرند.

به‌گفته‌ی اچ‌تی‌سی، سیستم صوتی عینک Vive Eagle، صدایی غنی و فضایی ارائه می‌دهد بدون اینکه اطرافیان متوجه شوند. باتری ۲۳۵ میلی‌آمپرساعتی این محصول تا ۳۶ ساعت درحالت آماده‌به‌کار و ۴٫۵ ساعت پخش مداوم موسیقی را پشتیبانی می‌کند و فقط در ۱۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

عینک هوشمند Vive Eagle با قیمت ۵۲۰ دلار درحال حاضر فقط در تایوان عرضه می‌شود. اگر این محصول به بازارهای جهانی برسد، باید با رقابتی جدی را با متا Ray-Ban آغاز کند.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا