
کارمندان بدرفتار زیر ذرهبین مردم/ گزارشها با کد رهگیری پیگیری میشود
رئیس سازمان اداری و استخدامی از شهروندان خواست اگر به ادارهای مراجعه کردند و با بدرفتاری کارمندی مواجه شدند، از طریق شماره مرکز تماس ۱۲۸ این موضوع را گزارش کنند.
به گزارش تجارت ایده آل؛ «علاءالدین رفیعزاده» از عدم حضور کارمندان پشت میز کار خود، صبحانه خوردن در ساعت اداری و هر روشی که باعث اتلاف وقت مراجعهکننده میشود، بهعنوان مصادیق بدرفتاری اداری یاد کرد.
وی افزود: همکاران ما پس از دریافت گزارشهای مردمی از طریق سامانه «فؤاد» و اطلاع از موارد یاد شده، به موضوع ورود و پیگیری میکنند.
سامانه «فؤاد» از طریق کد «۱۲۸» تماس شهروندی، شکایت یا درخواست را ثبت میکند و یک کد رهگیری میدهد و تا پایان فرایند همراهی میکند؛ شهروند میزان رضایت نهایی را در همان سامانه ثبت میکند و امتیاز عملکرد بلافاصله در پروفایل مدیر یا کارمند مینشیند. در واقع بعد از تماس تلفنی شهروندان با ۱۲۸، بلافاصله موضوع به واحد رسیدگی به شکایات، بازرسی و ارزیابی عملکرد (یا عناوین مشابه) در دستگاه اجرایی ذیربط ارجاع و در مدت زمان سه ساعت به شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی میشود./همشهری