وزیر صمت: رسیدگی سریع به شکایات مردمی اولویت دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سامانه ۱۲۴، خواستار رسیدگی فوری به پیام‌های مردمی و تلاش برای جلب رضایت شهروندان شد.

به گزارش تجارت ایده‌آل، وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سامانه ۱۲۴ از مسئولان رسیدگی به پیام‌های مردمی خواست در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع مشکل و جلب رضایت مردم اقدام کنند.

سید‌محمد اتابک، صبح امروز چهارشنبه- ۲۸ خرداد‌ماه- در بازدید از سامانه پاسخگویی، ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی،  تجاوز گستاخانه رژیم اسرائیل و شهادت هم‌وطنان را نمونه آشکاری از کینه دشمن در رویارویی با ایران اسلامی دانست و بر حفظ همدلی و کار شبانه‌روزی در تامین رفاه مردم تاکید کرد.

او در بازدید از مرکز ۱۲۴ با کارشناسان پاسخگویی به پیام‌های مردمی گفت‌وگو کرد؛ فراوانی سوالات و زمان رسیدگی به تخلفات صنفی و نحوه جلب رضایت مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تشدید برخورد به موقع با تخلفات و پیشگیری از ایجاد نارضایتی مردمی در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی را از مسئولیت‌های مهم در شرایط فعلی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا