قیمت خودرو تیبا کارکرده در بازار؛ ۱ مردادماه ۱۴۰۴

لیست قیمت تیبا کارکرده را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش تجارت ایده‌آل، بر اساس آگهی خودرو تیبا کارکرده در سایت‌های فروش خودرو، تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ با دو لکه رنگ و ۳۵ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و تیبا ۲ مدل ۱۳۹۶ با درب تعویض و ۱۰۹ هزار کیلومتر کارکرد حوالی ۳۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

در میان آگهی‌های تیبا کارکرده، تیبا ۱ مدل ۱۳۹۴ با صافکاری بدون رنگ و ۲۷۰ هزار کیلومتر کارکرد به چشم می‌خورد که با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین تیبا ۱ مدل ۱۳۹۱ با صافکاری بدون رنگ و ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد حوالی ۲۶۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. جدول زیر را جهت اطلاع از لیست تیبا در مرداد ۱۴۰۴ بخوانید.

قیمت تیبا کارکرده – مرداد ۱۴۰۴

برند مدل (سال) رنگ/وضعیت بدنه کارکرد(کیلومتر) قیمت(تومان)
تیبا ۲ ۱۳۹۹ سفید/دو لکه رنگ ۳۵,۰۰۰ ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ ۱۳۹۶ نوک مدادی/درب تعویض ۱۰۹,۰۰۰ ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ ۱۳۹۵ سفید/گلگیر رنگ ۹۴,۰۰۰ ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱ ۱۳۹۴ سفید/صافکاری بدون رنگ ۲۷۰,۰۰۰ ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱ ۱۳۹۱ نوک مدادی/صافکاری بدون رنگ ۱۱۰,۰۰۰ ۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱ ۱۳۹۴ سفید/بدون رنگ ۸۸,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

تیبا ۲ زیبا تر است یا اطلس؟

برای مقایسه اطلس با تیبا ۲ از نظر طراحی خودرو می‌توانیم بگوییم که سایپا اطلس فیس لیفت کوییک فیس لیفت تیبا است و ۱۰ سال با هم اختلاف سن دارند. این فاصله ده ساله به‌خوبی در شکل و شمایل هر دو خودرو دیده می‌شود.

نمای جانبی اطلس بعد از یک دهه تغییر چندانی نسبت به تیبا هاچبک پیدا نکرده است. حذف زه روی درها، اضافه‌شدن دامن مشکی رنگ، تبدیل دستگیره درها به نوع آسان‌بازشو، تغییر قاب آینه بغل و افزودن المان کرومی پشت لاستیک جلو، از به‌روزرسانی‌های سایپا اطلس G است.

در نمای عقب دوباره طرح نویی از اطلس نسبت به تیبا می‌بینیم. در اطلس چراغ‌ها شمایل جدیدی پیدا کرده‌اند و دنباله‌ای روی در صندوق دارند. اسپویلر روی در و حالت جدید سپر، نمای بهتری نسب به حالت ساده تیبا ۲ پیش روی بیننده می‌گذارد.

سایپا در سال ۱۳۹۹ تغییراتی روی تیبا هاچبک اعمال کرد و آن را با نام تیبا ۲ پلاس به بازار فرستاد. شیشه دودی عقب، سپر دو رنگ جلو و عقب، طرح جدید رینگ و قاب استیل جلوپنجره، آینه‌های طرح کوییک و حذف زه روی درها از تفاوت‌های تیبا هاچبک پلاس با مدل معمولی است.

هر چند طرح اطلس G در مقایسه با هاچبک‌های مدرن جهان، چندان جذاب و چشمگیر نیست، اما نسبت به تیبا هاچبک، یک قدم رو به جلو برای سایپا محسوب می‌شود.

منبع: اقتصادآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا