اعلامیه رسمی ایکس: اختلال در ورود و سرویس‌های پرمیوم ادامه دارد

اختلال گسترده در ورودی و عملکردهای شبکه ایکس یا همان توییتر سابق ادامه دارد.

به گزارش تجارت ایده‌آل، شبکه اجتماعی «ایکس» (X) که پیش‌تر با نام «توییتر» شناخته می‌شد و اکنون تحت مالکیت ایلان ماسک قرار دارد، از صبح شنبه با

اختلال گسترده‌ای روبه‌رو شده است. این مشکل که ناشی از قطعی در یکی از مراکز داده پلتفرم است، همچنان ادامه دارد.

طبق داده‌های وب‌سایت Downdetector، که به رصد اختلالات سراسری پلتفرم‌های دیجیتال می‌پردازد، گزارش‌های کاربران در رابطه با این مشکل تا حوالی ساعت ۶

عصر به بیش از دو هزار مورد رسید؛ آماری که بیانگر ابعاد وسیع این اختلال است.

مشکلات گزارش‌شده شامل ناتوانی در ورود به حساب‌های کاربری، عدم دسترسی به اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت ایکس بوده و بسیاری از کاربران از عدم دریافت

اعلان‌ها و اختلال در سرویس‌های ویژه یا پرمیوم نیز شکایت داشته‌اند.

در بیانیه‌ای رسمی که توسط تیم مهندسی ایکس منتشر شده، آمده است:

«ما همچنان درگیر تبعات ناشی از قطعی مرکز داده در روز گذشته هستیم. در حال حاضر، خدمات مربوط به ورود و ثبت‌نام برای برخی کاربران در دسترس نیست و

برخی قابلیت‌ها، از جمله اعلان‌ها و سرویس‌های پرمیوم، با اختلال و تأخیر مواجه‌اند.»

تا زمان تنظیم این گزارش، پلتفرم ایکس زمان مشخصی برای رفع کامل این اختلال اعلام نکرده است./اکوایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا