شکایت مردم از کمبود اقلام کالابرگ در فروشگاه‌ها/ ماجرا چیست؟

براساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس ۵۳.۹ درصد از دریافت‌کنندگان کالابرگ الکترونیک با مشکل «موجود نبودن برخی اقلام کالابرگ در فروشگاه‌ها» مواجه شده‌اند.

به گزارش تجارت ایده آل؛ مرکز پژوهش‌های مجلس نظرسنجی با هدف بررسی میزان استفاده شهروندان مشمول دریافت کالابرگ (هفت دهک درآمدی) از این طرح، سطح رضایتمندی آنان از اجرای طرح کالابرگ و شناسایی چالش ها و موانع احتمالی در فرایند بهره برداری از آن انجام داده است که درمورد مشکلات احتمالی این طرح، از پاسخگویان درباره برخی از مشکلات احتمالی هنگام استفاده از کالابرگ سوال شده است؛ از مهمترین مشکلاتی که دریافت‌کنندگان کالابرگ با آن مواجه شده‌اند می‌توان به این موارد اشاره کرد که ۵۳.۹ درصد از دریافت‌کنندگان کالابرگ با مشکل «موجود نبودن برخی اقلام کالابرگ در فروشگاه‌ها» مواجه شده‌اند. ۵۰.۸ درصد از این افراد با مشکل «محدود بودن خرید به فقط ۱۱ قلم مواد خوراکی» و ۳۴.۴ درصد از دریافت‌کنندگان کالابرگ با مشکل «شلوغی و صف‌های طولانی خرید» برخورد کرده‌اند.

افرادی که از مغازه‌ها و سوپر مارکت‌های محلی با کالابرگ خرید می‌کنند، بیشتر به کیفیت پایین اقلام کالابرگی اعتراض دارند.

افرادی که از مغازه‌ها و سوپرمارکت‌های محلی با کالابرگ خرید می‌کنند، بیشتر به مشخص نبودن راه‌های ثبت شکایات اعتراض دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا